مزایای نئوبانک ها

  • ایجاد حساب کاربری بدون دردسر

همان‌طور که گفته شد نئو بانک ها کاملا دیجیتالی هستند و کاربران می‌توانند بدون مراجعه به بانک ها و طی کردن پروسه‌های طولانی و خسته کننده حساب کاربری ایجاد کنند. از آنجا که نئو بانک ها به راحتی روی تلفن‌های همراه کار می‌کنند در مدت زمان بسیار کوتاهی حساب کاربری شما آماده می‌شود.

 

  • پرداخت‌های بین المللی راحت تر

نئوبانک ها و بانک های سنتی در نحوه ی معامله در سطح ملی و بین المللی با هم تفاوت دارند. در بانک های سنتی برای انجام اینگونه معاملات ممکن است لازم باشد کارت اعتباری را به روز کنید یا کلا کارت جدیدی را برای معاملات بین المللی دریافت کنید. در صورتی که نئو بانک ها امکان معامله در سطح ملی و بین المللی را با نرخ ارز فعلی فراهم می‌کنند.

 

  • رابط کاربری مناسب

برنامه‌های نئوبانک ها پاسخگو، واضح و مناسب با توجه به نیاز مشتریان طراحی شده‌اند. این تسهیلات بانکی مشتری مدار در آن‌ها رابط کاربری مناسبی را فراهم می‌کند که درک و کارکرد آن آسان باشد.

 

  • سرعت سرویس دهی

معاملات نئو بانک ها در مدت زمان بسیار کمی و با سرعت بالایی انجام می‌شود و به شما این امکان را می‌دهد تا امور مالی، هزینه‌ها و پس انداز خود را مدیریت کنید.

 

  • هزینه‌های پایین تر

یکی از معایب بانک های سنتی هزینه عملیاتی بالای آن‌ها است که اغلب به صورت شارژ خدماتی مانند صورت حساب، هشدارهای معامله و غیره ارائه می‌شود. اما نئو بانک ها تنها با چند کلیک خدمات گسترده‌ای را برای مشتریان در دسترس قرار می‌دهند و هزینه‌های عملیاتی بالایی ندارند.

نئو بانک ها هیچ زیرساخت فیزیکی، تعمیر و نگهداری شعب فیزیکی و دستگاه‌های خودپرداز را ندارند که این امر موجب صرفه جویی در هزینه‌های اضافی می‌شود. این بانک ها همچنین خدمات اولیه خود را بدون هزینه ارائه می‌دهند.

با صرف نظر از هزینه‌های اضافی نئو بانک ها خود را به گزینه‌ای عالی و امیدوار کننده تبدیل کرده‌اند.

  • خدمات ارزش افزوده

امور بانکی فقط انتقال پرداخت نیست. نئو بانک ها از اطلاعات حساب، داده‌های مشتری، الگوها و غیره با هوش مصنوعی استفاده می‌کنند و خدمات مالی دیگری را به مشتری بر اساس نیاز آن‌ها توصیه می‌دهند و تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری برای مشتریان را آسان می‌نمایند.

 

  • ویژگی‌های پیشرفته امنیتی

امنیت در مورد معاملات دیجیتالی همیشه بیشترین نگرانی‌ها را با خود به همراه داشته است. برنامه‌هایی وجود دارد که فناوری رمزگذاری همراه با سایر اقدامات امنیتی برای محافظت از داده‌های مشتریان را اجرا می‌کنند. این برنامه‌ها برای اطمینان از انطباق با قوانین ضد پولشویی، حفظ حریم خصوصی کامل مشتریان و جلوگیری از حملات بدافزارها ساخته شده است.

آخرین مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.