سوالات متداول ثبت نام و دریافت کارت
در حال حاضر این کارت فقط به همکاران بانک پارسیان تعلق میگیرد.
معرفی درخواست کننده توسط منابع انسانی بانک پارسیان به شرکت همراه لوتوس
شماره تلفن همراه می بایست متعلق به خود شخص باشد.
با مراجعه به واحد منابع انسانی بانک پارسیان از وضعیت درخواست خود باخبر شوید یا با پشتیبانی همراه لوتوس تماس بگیرید .
با ورود به پنل اعلام مفقودی کارت نمایید و کارت جدید را از منابع انسانی بانک پارسیان تحویل بگیرید .
امنیت کارت
اطلاعات شخصی دارندگان کارت Vee و میزان اعتبار و وضعیت بدهی آنها محرمانه تلقی میشود و سایر کاربری به آن دسترسی ندارد.
کارت Vee از سوی بانک پارسیان و طبق قوانین بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران صادر میشود.
رفع مسدودی کارت
در صورت مصادره شدن کارت Vee توسط خودپرداز ، صاحب آن باید با در دست داشتن کارت شناسایی معتبربه شعبه بانک مراجعه کند و جهت رفع مسدودی با پشتیبانی تماس بگیرد.
جهت رفع مسدودی با پشتیبانی Vee کارت تماس بگیرید.
اعتبار
اعتبار به مصرفکننده این امکان را میدهد تا با آن کالاها و خدمات را خریداری کرده و مبلغ هزینه شده را در مدت زمانی که در قرارداد تأمینکننده اعتبار مشخص شده بازپرداخت کند.
مربوط به همکاران بانک پارسیان میشود و شرایط طبق ابلاغیه های اعلامی منابع انسانی میباشد .
انتقال یا برداشت اعتبار کارت Vee به کارتهای دیگر امکانپذیر نیست.