سوالات متداول

سوالات متداول ثبت نام و دریافت کارت

1- شرایط دریافت کارت Vee چیست؟

در حال حاضر این کارت فقط به همکاران بانک پارسیان تعلق میگیرد.

2- دریافت کارت Vee چه مراحلی دارد؟

معرفی درخواست کننده توسط منابع انسانی بانک پارسیان به شرکت همراه لوتوس

4-برای صدور کارت Vee درخواست دادم اما هنوز کارتی به دستم نرسیده چطور آن را پیگیری کنم؟

با مراجعه به واحد منابع انسانی بانک پارسیان از وضعیت درخواست خود باخبر شوید یا با پشتیبانی همراه لوتوس تماس بگیرید .

5-در صورت گم کردن کارت Vee چه اقدامی باید انجام داد؟

با ورود به پنل اعلام مفقودی کارت نمایید و کارت جدید را از منابع انسانی بانک پارسیان تحویل بگیرید .

امنیت کارت

1-آيا اطلاعات دارندگان کارت اعتباری Vee برای دیگران نیز قابل مشاهده است؟

اطلاعات شخصی دارندگان کارت Vee و میزان اعتبار و وضعیت بدهی آنها محرمانه تلقی می‌شود و سایر کاربری به آن دسترسی ندارد.

2-چطور می‌توانم به کارت Vee اعتماد کنم؟

کارت Vee از سوی بانک پارسیان و طبق قوانین بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران صادر می‌شود.

رفع مسدودی کارت

1-اگر کارت Vee توسط خودپرداز مصادره شود باید چه اقدامی انجام داد؟

در صورت مصادره شدن کارت Vee توسط خودپرداز ، صاحب آن باید با در دست داشتن کارت شناسایی معتبربه شعبه بانک مراجعه کند و جهت رفع مسدودی با پشتیبانی تماس بگیرد.

اعتبار

1-اعتبار چیست؟

اعتبار به مصرف‌کننده این امکان را می‌دهد تا با آن کالاها و خدمات را خریداری کرده و مبلغ هزینه شده را در مدت زمانی که در قرارداد تأمین‌کننده اعتبار مشخص شده بازپرداخت کند.

2-شرایط گرفتن اعتبار چیست؟

مربوط به همکاران بانک پارسیان میشود و شرایط طبق ابلاغیه های اعلامی منابع انسانی میباشد .

3-آیا می‌توان اعتبار کارت Vee را برداشت نمود یا به سایر کارت‌ها منتقل کرد؟

انتقال یا برداشت اعتبار کارت Vee به کارت‌های دیگر امکان‌پذیر نیست.